Wandeldagen Groen! Plus in West-Vlaanderen

21/07/2011

Nadat eerder al een wandeltocht in het Heuvelland was gedaan is dit jaar van 11 t/m 15 juli 2011 langs de Leie gewandeld. Daarbij werden Kortrijk, Wevelgem, Menen, Wervik en Komen aangedaan. Samen met de plaatselijke groepen zijn routes uitgezet, is aan de cultuur gesnuffeld en is biologisch en ecologisch verantwoord culinair genoten.

De dagen waren meer dan een verbroedering als groep: we verbroederden ook met de mensen van de plaatselijke groepen. In Komen konden we het niet laten onze gemeenschappelijke federale fractie even in de verf te zetten waar onze eigen Wouter De Vriendt maar al te graag aan meewerkte. Daar hebben de vrienden van Ecolo uitleg gekregen over het verschijnsel "Groene Pluim" en zij hadden de regionale pers ook nieuwsgierig gemaakt. Maar leg dat maar eens uit in het Frans....

Groen! West-Vlaanderen, Sergeant De Bruynestraat 78-82, 1070 Brussel | 02 219 19 19 | E-mail | ©2012