Groen! Kortrijk wil pleinen groener en gezelliger inkleden

23/09/2006

De stenen plein groener en gezelliger inkleden, was de boodschap van Groen! Kortrijk op de actie van zaterdag 23 september.
Iedereen kent intussen de stenen woestijnen midden in het centrum van Kortrijk: de markt, het schouwburgplein, het plein voor het nieuwe gerechtsgebouw... Naar aanleiding van de autovrije zaterdag wilde Groen! van Kortrijk een aangename wandelstad maken. Een stad waar je bomen en planten tegenkomt in het centrum. Kortom een stad waar zuurstof in de lucht hangt!
De Kortrijkse kandidaten van Groen! lieten in een blitsactie planten, bomen, tuinstoelen en groene parasols aanrukken om het Schouwburgplein wat groener in te kleden.

Groen! Kortrijk

Groen! West-Vlaanderen, Sergeant De Bruynestraat 78-82, 1070 Brussel | 02 219 19 19 | E-mail | ©2012