Smaakloos, misplaatst en peperduur

09/09/2006

Onder deze bewoording hield Groen!Koksijde zaterdagnamiddag 9 september een kortstondige actie vóór het nieuwe gemeentehuis, dat op dat moment ingehuldigd werd. Deze actie volgt op een solidariteitsinitiatief van de getroffen buurtbewoners, betiteld "het verdriet van Koksijde", dat reeds de vorige dagen plaatsvond. Groen! grijpt dit evenement aan als tragisch symbool van hoe de VLD meerderheid de charme van Koksijde aan het vernietigen is. Meer dan ooit staat voor Groen! een ruimtelijke ordening op mensenmaat en mét respect voor de inwoners centraal.

Groen! Koksijde in actie

Groen! West-Vlaanderen, Sergeant De Bruynestraat 78-82, 1070 Brussel | 02 219 19 19 | E-mail | ©2012